loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

12/05/2024

shilo 1170x260

חדש בבית החולים כרמל: ייעוץ הנקה ליולדות אונליין

שירות חדש בבית החולים כרמל ליולדות עם ייעוץ הנקה אישי בשיחת וידאו מהבית. הייעוץ בחינם וללא עלות והוא מועבר על ידי אחיות יועצות הנקה מוסמכות ממחלקת אם ילוד של כרמל.
יועצות ההנקה של בית החולים כרמל אורית וורד

הנקה היא צורת האכלה הטובה הבריאה והמומלצת ביותר לתינוק זה כבר כולם יודעים. אבל מה תעשה יולדת הנמצאת כבר בבית לאחר הלידה ומתקשה בהנקה ?

" חשבנו איך לרתום את הטכנולוגיה גם במקרה הזה לטובת שירות ונוחות טובה יותר ליולדות שלנו", מסבירה אהובה טל, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי כרמל .

" במקום לצאת מבית לחפש חניה להוציא החוצה את התינוק החדש ועוד בעיות, היולדת שלנו יכולה לקבל את ייעוץ ההנקה באמצעות הטלפון הנייד שלה בצורה מאובטחת ופרטית כשהיא בבית בנעלי בית בנוחות המקסימלית שלה עם התינוק ובסביבה הכי נוחה ומוכרת לה ", אומרת אהובה .

אורית ממן, מרכזת תחום ההנקה בבית החולים ומהיוזמות של שירות "הנקה אונליין", מסבירה: "אם אנחנו מזהות אחרי הלידה שקיים צורך בעוד ליווי, למשל יולדות שלא מרוצות מההנקה, או תינוק שהוא קטן מאוד ומתקשה או אימא שהתמודדה בעבר עם גודש, או לידה ראשונה, או תינוק שהיה בטיפול כלשהו – כל מה שאנחנו חושבות שהוא סיבה מספיק טובה לראות את האימא יום-יומיים לאחר השחרור ושהיא לא תחכה שבוע עד שייראו אותה בטיפת חלב ועד אז יכולה ליפול בין הכיסאות, במקרים האלה אנחנו פונות ליולדת ומציעות לה את שירות ייעוץ הנקה אונליין שלנו, וכמובן שגם כל יולדת שמבקשת עזרה ומרגישה מיוזמתה שהיא זקוקה להכוונה נוספת מוזמנת לקבוע תור לפגישת וידיאו".

"הסיוע הוא לא רק לאישה שתראה לי איך היא מניקה", מספרת ורד כהן, מנהלת הסיעוד במחלקת אם יילוד ומי שמובילה את הפרויקט יחד עם אורית, "הרבה פעמים יש כאלו שזקוקות לסיוע בתפעול משאבת ההנקה, הייתה לנו יולדת שראינו בייעוץ בווידיאו שהתינוק שלה נראה צהבהב וקראנו לה להגיע לבית חולים, כי הבנו שההנקה הייתה לא יעילה מספיק. הייתה לנו יולדת שראינו במצלמה שהיא שואבת ולא מצליחה לרוקן, אמרנו לה שתבוא אלינו ופשוט עזרנו לה במשך שעות, היא הייתה בדמעות מרוב התרגשות".

ורד ואורית אומרות כי מאוד נעים ליולדות לדבר פנים מול פנים, חלק מהן ישר בוכות, ההורמונים צפים והן נורא מתרגשות לדבר עם הפנים שהיו שם רק לפני יום או יומיים ברגע הלידה.

מנהלת השירות קרן מרום מעדכנת כי שירות ההנקה אונליין החדש הוא חלק ממגוון שירותי האונליין הרחב המוצע למטופלים במרכז הרפואי כרמל כמו שירות טרום הרדמה אונליין, ייעוץ גנטי אונליין, מפגש הסבר אונליין לקראת בדיקת מי שפיר ועוד.

פגישת ייעוץ ההנקה אונליין בכרמל מתבצעת באפליקציה ייעודית אישית מאובטחת, בשיחת ווידאו עם אחות יועצת הנקה מוסמכת וללא תשלום כמובן, עד 4 חודשים אחרי לידה. השירות פעיל 6 ימים בשבוע והוא מוגש בלעדית ובאהבה ליולדות כרמל . לפרטים נוספים: טלפון 8250339 – 04, מייל – breastfeedingcr@clalit.org.il.

אהבתם? שתפו חברים >>

shilo 300x250

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

shilo 300x250
דילוג לתוכן